Jobb


Ska snart bege mig till centrum o fixa allt jag planerat.
Men först tänkte jag dela med mig lite o be om er hjälp.

Som det är nu jobbar ju jag som barnflicka, vilket förmodligen ni alla redan vet ;)
Nu till saken, jag har tänkt sluta med det. Jag vet inte om jag kanske sagt det tidigare? Men så är det iaf. Jag vill ha ett jobb som är på dagarna, ett vanligt jobb. Inte ett där jag enbart jobbar eftermiddagar, när alla andra slutar. Självkart är jag villig att även jobba kvällar och så, men jag vill inte vara ledig varje förmiddag o sen åka till jobbet på eftermiddagen.
När mitt kontrakt går ut på Hemfrid så slutar jag. Bell o Madde komme jag dock inte sluta hos, det är mina tjejer o jag tänker inte lämna dom förns jag verkligen måste.
Ångest in för den dagen.
Men iaf, har ni nåt ställe ni vet att dom söker personal, egentligen vad som helst, så hör av er. Jag är öppen för det mesta ;)
Helst av allt vill jag självklart jobba i butik, mest av allt i Kista. Dom har öppet sent vilket innebär massa ob ;D
Jag har ju varit där förut, på H&M. Jag älskade det, älskade personalen. Vissa har slutat och när jag är där är det nästan bara nya ansikten jag ser. Men det gör mig inget, det är där jag vill vara. Det är där jag mår som bäst.

Som sagt, vet ni nåt, tell me :D

Nu ska jag byta om o kila iväg.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0