Mobilblogg

Vaknade samma tid jag skulle infunnit mig hos frisören, blir att ringa dem imorgon om en ny tid. Blir en spontanfika i stan med min finaste istället. Inte helt fel det heller. En vecka kvar sen flyttar jag in hos henne. Det ni ;) det är bara för en vecka men bättre än inget :) Ikväll blir det o köra till väsby där jag ska träffa en ny familj, får se hur det går, om barnen och jag går ihop. Märkte även att det var massa snö ute när jag gick till bussen. Det gillas inte alls. Jag vill ha vår, kunna gå i skinjackan, sitta i solen o bara njuta, glömma allt annat. Åh vad jag längtar :) Jag återkommer till er om helgen sen när jag är hemma :) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0