Mobilblogg - Torsdag

Sitter på jobbet med mina fina tjejer. Dom äter o jag sitter o gör inte ett skit. Hämta dom idag gick sådär. Dom sprang åt olika håll, den ena lekte med skoskydden o den andra sprang iväg på det nytvättade golvet o drattar på rumpan. Jädrar vad hon skrev. Visst fan gör det ont men ibland låter det som att dom överdriver! Hur som var det ett träningspass att få hem bell. Hon ville inte gå så henne fick jag ta på höften. Tillsammans med tjejernas stora bag med alla deras kläder i samt min påse med kläder och skor. Var inte det lättaste. Men hem kom vi o mat lagades, som bell tycker är jättekul att kasta på golvet. Nu ligger hon på golvet och gnäller för att hon inte till ta upp dom. Men inte tänker jag ge mig inte. Rätt ska vara rätt o hon kastade faktiskt ner dom med flit. Ner får ni veta när jag kommer hem. Måste fokusera lite på dessa två nu! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0