Några skor mindre


Min mamma har under en tid velat att jag ska rensa bland mina skor, då jag ofta köper nya.. Likadana enligt henne. Men det är dom inte, inte på pricken iaf :)
Lät henne iaf nu slänga tre par. Ett par höga, som jag tycker är fruktansvärt snygga. Dock läcker dom o har hål i hälen, sulan har liksom typ åkt in i själva skon.. Inte så sköna att gå i ens. Så dom åkte.


:( 

Har liknande såna fast med klack. Dom behöll jag. Sen fick hon slänga mina "robin hood" skor. Jag tycker dom ser ut som de, inte fina alls. Läcker gör dom med. Fast dom är fruktansvärt sköna att dra på sig en slapp dag om man bara ska ner till ica. Får se vad jag kommer dra på mig för skor nu då :p
Sen hade jag ett par, med rosett på. Skit söta. Dock liiite för spetsiga för min smak. Men när jag köpte dom vare inge fel alls. Jag och en fd vän hade likadana. Dom hade början till hål i fram, o används aldrig. Så till mammas glädje fick hon slänga även dom.
Dock hittade jag tre par som behöver klackas om, har säkert fler. Ligger minst två par på mitt rum, har ingen koll på hur det är med dom, sen finns det massa på vinden med. Måste gå igenom alla jag har!

Tror inte det kommer bli så glada miner när jag imorgon kommer hem med flera skor. Men jag behöver ett par tygskor nu till våren, då hon slängde mina jag hade förra året. Sen behövs det nya till sommaren med.
Haha, hon kommer bli gaaalen :)

Jag älskar skooor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0