Nuså..


Nu ser det ut som att det löser sig. Iallafall med skolan. Fick tag i Pernilla o hon sa att det nog inte skulle vara några problem, att jag skulle maila in lite om vad som hänt så skulle hon fixa det. Praktik skulle jag också kunna få, om jag skaffar plats själv. Helt kanon ju. Hon skulle återkomma imorgon så nu äre bara o hålla tummarna. Ska ringa CSN efter det, när jag har lite mera kött på benen ;)

Fick nyss veta också att ett av de största hindrena jag haft när det kommer till flytt snart är löst. Så jävla nice. Om det nu skulle bli så att vi flyr Sthlm så finns det inte längre några hinder. Hur bra är inte det. Denna dag kanske slutar bra om jag har tur :)

Nu ska jag återgå till mitt enormt roliga skolarbete. Måste komma ikapp.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0