13 Maj


Fredag den 13 idag. Läskigt ;)
Hoppas på en bra dag ändå, ska ju nämligen på dejt idag med middag och bio, skulle tydlige vara en läskig film.
Tror jag vet en  som inte kommer kunna sova inatt ;)
Vaknade iaf upp med min fina idag, precis så det ska vara. Allt är så myccket bättre då.

Har sagt upp mig på praktiken så den ska jag ta igen vid ett annat tillfälle. Blev för mycket med allt på en gång, min kropp klarade inte riktigt det. Känns mycket bättre nu, dom en tyngd som lyft från mina axlar. Underbart :)

Eftersom jag och min fina är så tuffa lutar det åt ännu ett hål i örat idag. Har blivit ett nytt varje vecka nu, än så länge är det tre nya. Får se när jag känner mig helt nöjd :)

Ska kolla efter min klänning med, jag vill verkligen ha den men hittar de inte :(

Sa upp mitt abonnemang igår med. Skönt, så nu slipper jag tänka mera på det Kommer dock bli dyrare att ringa Linn, men det kära människor, det är hon värd :)

Fick ett samtal av en gammal vän häromdagen med. Blev väldigt chockad. Få se vart det bär av med det hela nu.

Nääe, nu är hon åter från duschen. Såå......

Tjing :)



Världens finaste Linn har namnsdag idag :) <3


Kommentarer
Postat av: Magnus L

Bara för att jag påminde dig om namnsdagen ;). Dejten då? Vi måste ju få veta :p

2011-05-13 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0