18 Maj


Fick tillslut tag på  K igår så blev att åka dig efter maten. På väg till bussen kom regnet lite smått. Väl på bussen kom åskan och en hel drös med blixtrar. Tror en slog ner i bussen då det blixtrade till riktigt jävla ordentligt. Sen kom regnet, droppar stora som jag vet inte vad. Skulle vänta i Danderyd på nästa buss i ca 10 min, o såklart har dem tagit bort taker för att dom ska renovera. Roligt? Nej, inte precis, det öser verkligen ner, o sen kommer haglet. Var lagom blöt när jag klev på bussen, chauffören skrattade åt mig :O Iaf då, ca 2 min efter jag klivit på så slutar det regna och solen tittar fram. Måste ju erkänna att man brann lite inne då, så jävla typiskt att det ska regna just de minuter jag är ute utan tak.
Kom hem till K helt genomblöt, de såg ut som jag kissat ner mig. Skit snyggt ;)
Blev att fixa ner lite filmer vi tänkte se, dock han vi bara med en då tiden sprang iväg och jag skulle möta upp min fina för att åka hem tillsammans :)

Idag är det tänkt att vi ska ut i spåret och förbränna veckans småätande. Måste bara vänta på maskinen ska bli klar :)
Nu jävlar ska kroppen faktiskt komma i form. Detta är inte riktigt okej längre. Måste göra nåt åt det.


Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0