Halloooooj


Det där med att uppdatera är nog inte min grej, ingen storbloggare här inte ;)
Nej men på riktigt. Helgen har vart bra. Var ner till centrum med min bror i fredags för att kolla de sista fixet inför lördag, hittar inte alls de jag ville men det löste sig ändå :) Bakade cheescake som vi smaskadde på framför TVn på kvälln sen. Supermys :)
Lördag började som en lugn dag, fixade mig långsamt o pillade med massa annat. Vid 6 var det dags att gå till bussen som tog mig till Sandra där även Viktor var, vi fixade oss o åt middag. Sen vidare till Mogge där det var Hallowenfest, festen var redan i full gång när vi kom.
Kvällen var kanon o jag hade riktigt kul :)
Blev en prommis på morgonen då jag gick vilse :O Men tillslut hittade jag rätt och allt var åter så bra det kunde bli :)
Resten av dagen spenderades mestadels i sängen, var helt slut. Danne kom hit och åt middag. Var mys att få träffa honom igen, var alldeles för längesen. Inte okej!

Jobb och plugg som står på schemat idag, kanske ska möta upp en vän efter jobbet sen.

Näe, om man ska ta o hoppa in i duschen nu då så man blir människa igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0