Sjuk

FUCK vad det är trist att vara sjuk.. Näsan rinner, heeeeela tiden. Har hostat så förbannat mycket nu att jag har fått ont i axeln. Superroligt.
Jag har så förbannat tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Denna dag tar fan aldrig slut.
Panik.
Att bara sitta hemma, inte göra någonting.. jag blir galen. Någon gång ibland kan det vara jätteskönt, men fy fan vad rastlös jag har vart idag. Redan kl 12 var jag lite smågalen, vill ju inte bara sitta still, o då hade jag kanske vart vaken sen... 10?
Blir toookiiig. Sett massa skitfilmer också, ingen bra så tänker inte ens nämna dem. Usch.

Det kittlas i näsan hela tiden med, är så tjockt så man inte kan fräsa ut allt. Mys, eller hur?

USSCCHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0