Äntligen hemma


Blev fjärilshuset idag, var lite mysigt men sjukt varmt, nästan äckligt varmt där inne. Usch. Gabbi ramla där inne med, hennes tröja var vit när vi gick in, det var den inte när vi gick ut ;)
Tog lite bilder på alla flygfän men dom får ni inte se idag. Jag orkar inte lägga in dem än.
Förkylningen har kommit o gått hela dagen, mest har den funnits där, segheten i kroppen med. Hade stor lust att krypa ner i vagnen breve Gabbi på bussen hem, men jag skippade det, någon måtta får det väl ändå vara ;)
Mötte en gamal vän på bussen mellan jobben, tog en sväng då jag hade lite tid att ta död på, var ganska trevligt faktiskt :)
Bell somna nästan direkt ikväll, Madde var envis. Fick tillslut säga att jag själv skulle gå upp o lägga mig, först ville hon inte följa med upp, hon var ju faktiskt inte trött ;) Men efter lite om o men följde hon med. Hon somna på två röda. Hör hur Bell börjar gnälla vilket sen slutar med att hon storgrinar. Tar med henne ned , först har hon ont i ena benet, sen andra. Sen helt plötsligt har hon drömt nåt. Sen vet hon inte. Knastös :) La henne iallafall igen o hon somna direkt, strax därefter kom Therese och Mikael hem o jag mötte upp Kenneth för skjuts.
Nu ska jag mysa med kudden.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0