Goodmorgoon


Sitter och dricker mitt vanliga morgon te med honung i. Måste köpa ny honung snart , den börjar ta slut.
Ska snart iväg och framkalla lite kort samt ta en fika, blir jobb med Gabbi sen med. Hämta henne på förskolan för första gången, får se hur hon reagerar. Tror det kommer gå bra då hon alltid skiner upp som en sol när jag kommmer :)

När jag vaknade imorse trodde jag ett mirakel hade skett, jag trodde förkylningen var borta, men tji fick jag. En nysning o ruliansen i näsan är tillbaka. Skit också!!!

Helgen vet jag inte hur jag ska göra med heller, vill upp till Mia då jag inte träffat henne på evigheter, men biljetterna är för dyra.
Är lite sugen på att åka till Kalmar för att träffa en vän, men är inte helt säker på min sak där.
Jag vill vara hemma då min käraväns svärmor har nåt grejs på lördag, o dom vill att jag kommer. 
Vi får helt enkelt se hur det blir. Lite trist bara att allt händer på en gång!





PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0