September FYRA


sjukt egentligen vad tiden går. den bara springer iväg. snart faller väl snön från himlen. dit längtar jag dock inte. fast ibland kan det vara mys. dock gillar jag inte när det smälter och blir slask.
är på lite dåligt humör, precis tjaffsat med min mor, ovanligt ? ;) dock har jag slutat skriva så mycket om det. men det händer, tro mig. ska bli så skönt med nästa år. jag vill verkligen till norge. jobba arslet av mig tillsammans med min nyfunne vän :) har både en och annan plan om vad jag ska göra men pengarna, men det får ni inte veta, inte än ;)

Vad händet nu då tror ni? starta ännu ett avsnitt av rederiet, eller en av filmerna jag nyss fixat?
tror det får bli rederiet, iallafall till att börja med.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0