September


O herregud vad tiden går..

5 ringde klockan, drog mig till halv, gick upp, klädde på mig. Men vad ska man ha då? Vädret varierar från timme till timme o när jag skutar hos Gabbi ska jag vidare till nästa familj, på mc. Är det inte sol då kommer jag frysa ihjäl. En liten skinnjacka värmer inte mycket när det går undan. Kör på jenas iallafall fast jag inte alls vill de. Hade passat bättre med strumpbyxor, sicka problem ;)
Sitter här med mitt te iallafall o hoppas det ska bedöva lite i halsen. Tror det blir en o annan kopp på jobbet med, beroende på vädret kör vi nog en innedag, blir så blött o smutisgt annars. Sånt orkar man ju inte riktigt ;)
Visdomstanden gör sig påminnd med, ont :( O jag har fått en finne snett bakom örat, den gör faktiskt med väldigt ont. På tal om mitt öra, för några månaer sen tog jag och Linn massa nya hål, när de var klara tog jag ut ett av örhängena för att försöka rädda ett av hennes - när hon skrapade upp alla. Mitt han växa igen under tiden, borde inte tagit ur de ;) Men iallafall, har gång på gång försökt trycka igenom ett örhänge, dock aldrig lyckats. Det blev som en liten kula innuti, den växte. Trodde den skulle ge med sig med tiden och försvinna men igår när jag satt o åt känner jag hur nåt rinner bakom örat. Då har den spruckit, från ingenting och blodet bara forsar. Kulan är nu liten, känns lite äckligt att den vart blodfylld så länge :S

Näe, nu börjar klockan bli mycket, dags o borsta tänderna o kila till bussen, eller vad säger ni?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0