Usch


Vaknar o mår rent åt sagt åt helvete. Förkylningen är ännu värre o jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag vill inte bara ligga hemma idag. Jag vill hitta på nåt kul.
Men vem vill leka med ett snormonster? För det är precis så jag känner mig nu, papper i högsta hugg, annars blir det äckligt. Börjar få ont i näsan med då jag snyter mig för ofta. Funtar på om jag ska köra upp en pappersbit i näsan. Brukar funka, sen hur man ser ut är ju en helt annan sak men eftersom jag bara blir hemma idag så gör ju det ingenting ;) Fick lära mig det av en gammal kärlek, tyckte inte han var sitt snyggaste jag när han gick runt så men fasen vad det är praktiskt. Bara byta papper ibland, inga torra flagniga näsor då inte ;)
Ge förslag på bra filmer :)
Jag måste ju ha nåt att göra idag. Lutar ju faktiskt åt film o litervis med tee och honung. Är lite sugen på glass med, får fjäska lite för mammsen ;)

Näe, vad sägs om att vi ska stoppa i mig lite frulle? ;)

PUSS
på er alla friska där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0