Freeeedaaaag


Skulle gått på möte idag, skrivit på ett nytt anställningsbevis, men... jag har äntligen fått igång rulliansen efter några jobbiga dagar så känns säkrast att hålla mig hemma. Ska bli några kilo lättare hade jag tänkt ;)
Drack kaffe här om dagen, tyckte då att det var helt okej. Men imorse när jag drack de igen... fyyyy!
Kaffe är nog inte min grej. Är nog mer en te drickare. Fortsätter nog att hålla mig till de. Ont i huvudet får jag av kaffe med, bara negativa saker, nästan.

Ska ta mig ut o gå en bit sen tänkte jag med, få igång allt ordentligt samtidigt som jag får lite träning, hur bra är inte det?
Ska möta upp fina Sandra senare för middag o lite vin. Dags o planera lite händelser som kommer nu under året. Som tidigare sagts så är det ju vårat år nu, saker kommer ske, en o annan förändring.
De ni ;)

Nu ska jag börja lite smått, ner med näsan i boken. Ska bli jätterolig, jag älskar körkortsteori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0