Onsdag 11/1


Började denna dag tidigt. Upp o göra det vanliga.
Klockan 9 gick bussen mot dagens äventyr. Hamnade hemma hos denna ännu onämnda kille ;) Vi kollade film o det visade sig att han var en hejare på både gitarr o sång. Han var grym :)
Skulle på möte därefter med det blev inställt, åkte hem o åt istället för att efter det bege mig till jobbet. Har inte vart  där på över nästan 2 månader så de var kul att få träffa dem igen. Dock var min lilla tös vääääligt trött.

Veckan är igång med o jag tog en alvedon imorse för att inte visa upp min gnälliga sida, glömde dock att ta ännu en när jag skulle till jobbet så den roligaste har jag inte varit med barnen idag. Kan inte minnas sist det var sähär jobbigt. Fy fan.

Svintrött är jag med, så blir film nu o sova efter det.
Redan börjat på filmen men kände för att skriva lite idag o tror inte riktigt jag kommer orka sen.

Film tillsammans med den mystiska filuren måste jag säga är grymt mycket mysigare än att titta själv.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0