Usch

Träningen gick sämst. Tänker inte ens skriva ut hur det gick, så illa var det. Men detta ska jag fortsätta med, en vacker dag kanske ni får veta vad jag gjort, hur länge o ditt o datt.. Ska bara få upp orken lite ;)

Ätit lite kycklingpaj som blev kvar efter att vi firade pappa har jag gjort med. Mår dock illa nu. Har börjat göra det efter jag ätit, får ont i magen o ingenting känns bra. De enda bra är i och för sig att energin kommer, den där skakiga känslan försvinner. Är huvudsaken det iallafall.

Dessa down perioder är inge kul.
Jag vill kunna äta precis vad jag vill utan att må illa efter, utan att få ont i magen. IBSn är nog orsaken bakom det hela. Mår jag inte bra psykiskt vill inte magen vara med heller. Vi är inte riktigt vänne för tillfället.
Är trött på att den styr o ställer just nu, trött på att behöva ta tabletter och sen konsekvenserna efter det. Känns som att det räcker nu.
Jag måste komma igång med mitt liv, träning, börja kolla igenom vad jag stoppar i mig o Yada Yada.

Huuur som är det jobb idag med, känns inte jättekul. Jag är trött o vill inte alls.
Sen är det snö ute som jag int alls vill ut i!

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0