18 Juli

Idag får bli min återhämtningsdag. Inge träna alls.
Ryggen gör ont, nacken gör ont, svanken ska vi inte ens tala om, inte rumpan heller för den delen. Så fort man sätter sig på sadeln vill man vänta och kliva av, ta bussen eller vad som helst, bara man slipper sitta på den där förbaskade sadeln.

vi tog oss iallafall till Arninge igår, dock glömde vi kolla hur lång tid det tog för oss men fram kom vi.
Blev besvikna när vi kom in på ÖB.
Dom har slutat med våran hårinpackning OCH silikondropparna. Vad fan är det för stil? Körde på nåt helt nytt så nu håller vi tummarna för det :)
Blev hem och luncha efter det för att bege mig vidare till mina tjejer. Såg inte alls fram emot det först, kroppen protesterade för jag ansträngt mig för mycket från att inte göra någonting alls. Blev lite bättre efter en C-vitanmin så helt pest var det inte. Hur som helst var det underbart att få träffa mina små igen. Vi lekte lite på rummet och knatade sedan iväg till stranden, enfast det inte var så bra väder. Men dom ville så varför inte. Vart inte långvarit dock, Madde blev blå om läpparna och Bell var inte långt därifrån så vi skyndade oss hem och mös ner oss i soffan framför en film.
Strax efter var det dags för mig att cykla hem igen, mötte upp Linn strax utanför. Vart en sväng in på coop och handla på hemvägen med, så nu har vi ännu mera nödvändigheter i kylen :)
Körde hårinpckning på kvällen sen, och av det jag märkt hitills är den helt okej.

Har kollat lite mera på vår serie vi börjat förlja nu på förmiddan.
Sen övergav hon mig och åkte till Rikard så nu sitter jag här. Är egentligen rätt skönt att få vara själv såhär ibland, men det blir samtidigt lite tomt.
Som tur är kommer hon sen :D


Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0