22 Juli


Vart upp megatidigt, för att vara jag.. Klockan 10 skulle jag infinna mig på jobbet för att spendera några timmar tillsammans med min små :) Blev mc:n dit, skönt. Slapp stressa, så dit hann jag på 10 min. Ganska bra ;)
Vart först Robin Hood, Maddes nya favoritfilm. Sen begav vi oss mot stranden. Bestämde mig när vi väl var där för att nästa gång jag ska dit, då ska fan bikinin med. Det är inte kul att inte jag också kan plaska omkring. Jag råkar ju faktiskt tycka det är kul :)
Vart hem, lämna tjejerna och sätta sig på mc:n nästan direkt. Handlade lite o skyndade hem för att duscha. Kussen skulle ju faktiskt komma förbi idag :)
Hon har blivit så stor, min lilla tjej. Kommer ihåg när jag såg henne för första gången, 2,5 år sen. Min lilla lilla tjej :') Var iallafall hur mysigt som helst att ha henne här, morbror och Åsa är ju inte allt för tokiga dom heller. Blev lite mat med dem, o självklart efterätt på det..

Linn är duktig och är ute i skogen o klampar ihjäl grodor just nu, jag orkade inte följa med. Tror jag måste vila kroppen lite, är helt mör. Ont i ryggen och vid minsta ansträgning protesterar mina ben. Är kanske egentligen då man ska fortsätta men jag orkar inte. Ibland får man faktiskt vara lat och idag är en sån dag.
Tänker äta popcorn sen med, eller choklad som jag vet finns i kylen. Tar jag bara fram det vet jag att jag kommer få sällskap med att äta upp det..
Imorgon ska det iallafall tränas. Jag SKA ta mig ut i spåret, jag SKA cykla. Vart vet jag inte än, men det löser sig. Vi finner en bra sträcka :)

Nu ska jag hitta på nåt annat helt onödigt tills Linn kommer hem och vi ska fortsätta kolla vår serie..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0