23 Juli


Om 3 dagar räknas även jag som gammal, bland mitt umgänge.
Kanonkul, eller vad säger ni. Rynkkräm nästa?
Usch.

Jag känner mig lite dålig, min kära vän har ju börjat uppdatera massa sen hon bytte blogg. Förut var det jag som stog för bloggandet, men nu har hon tagit över.
Okej? Näe. Så nu måste jag börja ligga i lite med. Haha

Vart två varv i spåret idag, är sjukt hur lite jag orkar innan ansträgningsastman tar fast. Idag blev det för mycket, fick tillslut ingen luft. Trodde jag skulle falla ihop. Men jag klarade mig. Fick däremot sjukt ont i två av mina tår. Skorna sitter inge bra, är egentligen inte ens några träningsskor så jag får väl kanske skylla mig själv? Har iallafall önskat mig ett par löparskor, får jag inga tänker jag köpa ett par själv :)
Skulle åkt till Kenny ikväll, men det blir nog inte så ändå. Får ta honom imorgon efter jobbet. Linn ska ändå till Solna så då kan vi cykla en bit tillsammans. Blir hemmamys idag :)

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0