24 Juli


Sov helt sjukt dåligt inatt, hade spring i benen som bara attans, ville ut men klockan var mitt i natten så det kände jag inte riktigt för. Egentligen. Gick upp o kissa istället o när jag sen kommer tillbaka börjar Linn prata med mig, svarar inte för jag hoppas hon ska tro att jag sover och vara tyst, men nehej. Hon fortsatte så det var väl lika bra att svara. Får veta nu på morgonen att hon pratade i sömnen. Knastjej det där :) Lyckas iallafall somna och får väl någon timme till, men vaknar återigen av att det är ett jävla spring utanför mitt rum. Så vi körde på lite frukost. Hittade några chokladbollar från igår med så dom slank ner dom med, kanonfrukost med andra ord ;)

Nu sitter vi här, som vanligt med varsin dator. Verkar som det är dags för spåret snart så det är väl lika bra att jag hänger på där. Har ju lite som ska trimmas.
Fast egentligen vet jag inte om jag orkar spåret idag, kanske kör studdsmattan och sen några situps.
Uppdaterar er senare om vad som hände.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-07-24 @ 13:04:35
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0