26 Juli

Min födelsedag, hurra :D

Vaknade av att min bror kom in och sjöng, med sig hade han frukost, till både mig och Linn.
Gullebror jag har :)
Vi tog oss upp när vi var klara, la oss i soffan och kollad ännu mera Ghost Whisperer. Åt lite glss till de, med kola och chokladsås med maränger.
Kenneth kommer hem efter att ha vart iväg en snabbis och ger mig gå stavar. Ska jag ta det som ett tecken på att han tycker jag borde gå ut och röra på mig mera? ;)
Jag gjord det iallafall, tog med mig stavarna och följde med Linn ut i spåret. Vart 5 km, sen fick jag blåsor.. Massa ont. En större på högerhanden som gör sjukt ont. Nu måste jag vänta tills den försvinner innan jag vågar använda stavarna igen, får bli med träningshandskar då för detta är inte riktigt kul :(

Måste in i duschen nu, sen stoppa nåt i magen.
Håller även tummarna för att väsby kommer hit ikväll och grillar med oss, annars får vi se vad vi gör :)

Jag tycker du är respektlös. Jag bad dig om en sak, en ynka liten sak. Men inte ens det kan du respektera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0