Helgen


Kvällen i fredags blev verkligen katastrof, inte alls som vi tänkt oss. Dock löste det sig, Väsby grabbarna kom hit, satt och pratade, drack lite.. Bestämde oss sen för att dra till Magget, så taxi ringdes och vii åkte iväg.
Detaljer skiter vi i, det soom händer på agget - det stannad där ;)
Hemvägen var iallafall värd att nämnas.. Går från stationen till Doknen.. Äter lite sen börjar färden hemmåt, då jag och Lin bestämt oss för att vi ska gå hela vägen. Anton gjorde ju det för ett tag sen, så varför skulle inte vi klara det, han gicvk tydligen på ca 90 min..
Vi ser två moppekillar vid glädjen som håller på och tankar, hör med dom vart som ska och undrar om dom har  lust att köra oss en bit.. Dom körde oss till "Valen" nya rondellen bortanför Fresta. Därifrån började vi återigen knata, hinner en bit, till gocartbanan, en taxi saktar in och hör om vi vill åka med, föklarar att vi int har någrra pengar, men han erbjuder sig att köra oss iallafall till nya motorvägen.. Blir lite småprat på vägen och under tiden kommer det fram att han ska till området där jag bor. Så han släpper oss 5 min hemifrån. Hur mycket tur hade vi inte, egentligen? En prommenad den biten tar mer än 90 min att gå. Ingen tvekan om den saken... Vi var hemma innan vi ens skulle kommit halvvägs.
Kvällen började helt fel, men den slutade bra, vi kom fram till att det där måste vara den roligaste hemgången vi vart med om ;)

Igår låg vi bara hemma, var bakis och slöa, sen var det förbannat varmt med och vattnet hemma går inte att dricka, både jag och Linn bli skitdåliga då. Vi tror att nåt är fel.

Vaknade iallafall upp imorse med ont i halsen, bli irriterad då jag inte alls har lust att bli sjuk nu. Vänder och vrider på  mig ett tag, fastnar med blicken borta vid min dörr.
Världens största kälarspindel sitter där.
USCH!

Jobb senare som sagt. Får se om det blir buss eller cykel dit.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0