Hemma igen

Återigen hemma i Stockholm. Vet inte vad jag ska säga om det riktigt. Hade gärna stannat. Öland är fristaden. Där kan man verkligen bara vara. Jag älskar det.
Hade en sjukt bra semester där iallafall.

Kom ner, klippte gräset -  det var helt igenvuxet, in i duschen, fixa oss och cyckla iväg till Kalk, som var heeeeelt dött. Vart sjukt besviken. Men vi gjorde det bästa av situationen. Var planer på att vi skulle ta oss till vattnet och bada innan vi åkte hem, men min sötaste vän skulle kolla om man verkligen kunde få vingar av redbull, det kunde man inte ;)



Så vi åkte hem igen och möts av strömavbrott. Vart hus i helvete  ;)

När vi vaknade nästa dag begav vi oss till stramden och låg där o mös. Var ganska kallt i vattnet men badkrukor kände vi inte för att vara så vi tvinga oss ner.



Låg sedan kvar ett tag innan vi bestämde oss för att bege oss hemåt.



Vart kalk denna kväll med. Var lite mer drag men fortfarande inte alls som förra året när jag var där.

På söndagen blev det att åka in till borgholm för att kolla in strand som vi hört skulle vara bra, och även fira Linn som på måndag skulle fylla hela 21 ;)
Strand var grymt. Hade så jävla roligt. Dit ska jag garanterat nästa år med. Är halva priset på söndagar ;)


Nu vaknade Linn så ser ut som att det blir frukost nu.. Resten får ni veta sen :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0