Kärlek vid första ögonkastet

Finns det?



Jag vet inte vad det är med dig. Men fån ingenstans kom du, du var ingen, du är egentligen ingen heller. Men på nåt sätt tog du plats. En plats du inte borde fått. Jag ångrar allt idag. Du fick mig att inse, att namn har betydelse. Alla jag träffat med samma namn, hört om, har visat sig vara svin.
Jag trodde du skulle bevisa mig motsattsen.
Men det visade sig att du var precis som alla andra !

Varför ens lägga ner tid och energi på det hela, om allt bara var en skitsak. Till vilken nytta? Jag fattar inte.
Jag hatar vad du gjorde med mig, att du är du.
Jag tror jag föll, till viss del !
Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet, eller iallafall haft sjukt svårt att tro på det.
Men med dig var det speciellt. Trodde jag!

Jag vet att jag är dum i huvudet som ens började tänka. Men du din jävel gav mig förhoppningar, ditt lögnaktiga jävla svin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0