Trött


Känns som man aldrig får sova längre. Är alltid skittrött när jag lägger mig i sängen på kvällen o det tar fasen inte lång tid innan jag somnar. Men jag känner mig inte utvilad när jag vaknar, enfast jag vaknar av mig själv. Blev IKEA idag.. vilket menas att jag har ätit korv med bröd :D Blev två stycken, sen lite kollandes, hittade äntligen en sänglampa. Tur att jag inte köpte en i julas, vilket jag hade tänkt. För eftersom jag har skaffat mig en sambo är det bättre och ha två, inte bara en ;) Blev en fika efter det, godare har man ju ätit men vafan. Man tar vad som finns ;)
Blev en glass som avslut på det hela, sen köptes det lite smått o gott i butiken utanför. Ska nog svulla i det ikväll, eller som Linn så fint kallar det. Kvällsfika.
Ska snart möta upp lillaBasse en snabbis. Sen hem och träna..

Nu äre middag som kallar, magen ropar efter mat.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0