Börja om på nytt...


det är vad jag tänker göra nu. In med det nya och bort med det gamla.

Ny blogg ska jag skaffa med. Jag vet, igen..
Dock är det ingen som tvingar er att följa med mig dit. Jag tänker heller inte ge er chansen, jag byter, utan att skriva vart här. Ni får helt enkelt leta upp mig i så fall, fråga är även det ett alternativ.
Jag är trött på att gamla "vänner" läser vad som händer i mitt liv, som fortfarande ska pika hit o dit. Det räcker nu. Mitt liv har gått vidare o det är dags att jag börjar leva det.
Skaffade gymkort idag med, ska börja träna så ofta som möjligt, har ju inget att göra på förmiddagar då de flesta andra jobbar så jag ska ta mig iväg då. Jag behöver komma igång, såhär otränad har jag nog fan aldrig vart förut.
Har träningsvärk som attans just nu, o jag har inte ens tränat. Vad som har hänt ska dock inte hamna här. Lite måste jag ju hålla för mig själv.

Nytt jobb, körkort, lägenhet och komma igång med träningen. Det är mitt största prio nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0