-

Blev ingen uppdatering igår så vi kör den nu istället =)

Mötte upp min finaste natalie på bussen o sen åkte vi tillsammans till Stinsen =) hittade mycket fint, som jag oftast gör när jag strosar runt i butiker. Som vanligt blev det lite nytt på underklädesfronten, vilket aldrig är fel =)
Blev även ett par fina solbrillor, är faktiskt riktigt nöjd med dom. Dom kommer användas flitigt när solen tittar fram =)
När vi går runt där i våran egen värld får jag ett sms av Therese som vill att jag ska komma o jobba idag (igår) istället för på torsdag o självklat gör jag det.. =)
Vi gick o köpte varsin glass o satte oss ute i solen o steekte, underbart =D
Sen vart de hemgång.. vi tänkte gå några hållplatser pga det fina vädret, men jag fick en sten i skon, trodde jag, kollade o märkte att min sko hat gått sönder o att det var därför det gjorde ont, så hej och välkommen blåsa "/
Vi bestämde oss för att ta tåget.. När vi sitter där är det en skum snubbe som sitter o kollar åt varat håll o sen helt plötsligt kommer o sätter sig på bänken bredvid. Obehagligt! Han väntar tills vi går på tåget o går in efter oss, kommer sen o sätter sig på ett säte på andra sidan gången o fortsätter glo.. Både jag o Natta får en obehaglig känsla o jag säger högt till henne att jag tycker han är obehaglig.. Han hör o rör lite nervöst på sig.. Han låter oss vara, ett tag.. Sen är hans blick tillbaka, jag säger då åt honom o sluta glo.. Samma reaktion som sist, fast nu gick han med. Skönt!
Vi skiljs åt i Danderyd när Natta åker hem till sig o jag till mig för att snabbt äta nåt o sen fara vidare till jobbet..
Vilket jag måste kila iväg till nu med.
Jag får fortsätta sen

Tjingeling så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0