Hallå =)

Dagen igår blev inte alls som jag tänkt mig.. Skulle åkt till centrum med mammsen med vi börja bråka så lusten försvann helt.. Till min förlust, fast ändå inte.. Inga nya skor med pengarna har jag kvar :D
Sen det där med att färga håtet.. Vi skulle gjort det efter maten, men då helt plötsligt orkar hon inte =O
Skulle gjort det idag istället med smart som jag är hoppar jag in i duschen när jag vaknar för jag ska till jobbet.. O man ska inte färga samma dag man duschat.. SKIT! Så blir att vänta ännu en dag.. Så Natta, kommer jag inte med nyfärgat hår på måndag, gör mig en tjänst. SMÄLL TILL MIG =)

Men iaf, idag var jag som sagt o jobbade med min tjej, Bellsan =) Tror aldrig hon vart såhär mysig förut.. Iofs sov hon 2 av 4,5 timmar jag var där men va tusan.. Iaf, hon var hur mysig som helst när hon vaknade, blev massa mys.. Hon får en verkligen att känna riktig lycka :) Sen kom resten av familjen hem, dom hade vart med Madde på badhuset för första gången =)
Så jag tar på mig ytterkläderna för att pappa o Kenneth väntar i bilen, jag skulle köra hem ;) , då kommer Bellsan fram till mig, sträcker upp armarna o vad gör man inte då om inte tar upp henne? Therese kommer för att säga hejdå o Bellsan vinkar hejdå, till Therese.. För er som inte hört så mycket om just det förhållandet låter det nog inte som en stor grej.. Men Bellsan älskar sin mamma, vill alltid vara där hon är o lämnar hon rummet hör man Bellsans fötter springa efter.. Där Therese är, där är oftast Bellsan. Men denna gång hade hon tydligen bestämt sig för att följa med mig hem :) SÖTUNGE. Jag räcker iaf över henne till Therese o går för att ta på mig skorna. Bellsan rör otåligt på sig o gör allt för att hon ska bli nersläppt, så det blir hon. Direkt så springer hon fram till mig o armarna kommer upp.. Jag lyfter upp henne igen o hon vinkar hejdå till therese igen.
Har det framgått att jag älskar denna unge.. Hon är verkligen min lilla guldklimp, ljuset i allt de mörka. Hon får mig verkligen att må på topp, allt de dåliga försvinner. Bara av att se henne le. Att en så liten person kan tillföra så mycket. Det är otroligt.


Nyvaken o söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0