Helt okej dag =)

Dagen borjade med att jag var Otroligt seg, ville verkligen inte gå upp. Så lockar hit Pills efter skolan med att hon ska få färga mitt hår, vilker hon inte tackade nej till :) Så hit kom hon , snackade lite skit sen satte vi igång med mitt hår, blev nöjd, seciellt med min charmiga fyrkant jag har i huvudet nu som inte är färgat, ingen har som jag, Jag är unik helt enkelt ;)
Sen bar det av in mot stan för hennes pappa skulle klacka om min älskade skor, guuuud va jag har saknat dom :)
Även det blev klart o jag bestämde mig för att jag nog ville färga om mitt hår igen, så allt blev färgat, köpte hårfärg o åkte sen hemåt, blev dock ingen omfärgning. Pratade med Anton o bestämde att han o Alex skulle träffa oss på kvällen, efter lite om o men fick vi som vi ville, dom kom o hämtade oss o vi åkte hem till Anton o kollade film. Efter en stund kom även Fredrik över. Blev en massa film, Fredrik försvann o vi andra glodde vidare...
Vid 00:30 kom ett sms av dig, som vanligt. Det högg till! Jag klarade inte av att svara o klickade bort det. Försökte fokusera på filmen, men du malde i mina tankar hela kvällen..
Somnade till men vaknar av Alex som nyper mig i foten :O inte snällt.. Sen var jag vaken, o så fort sömnen börjar ta över är det någon som väcker mig. Elakt :(
Blir inskickad till Antons säng för att sova lite, men det var lite ensamt så jag gick ut igen. Men inte fick jag sova då inte, Alex tyckte att han var ensam för att jag inte pratade med honom. Men han kollade ju på film?
Jag fick panik för jag var så in i pipsvänegn trött o tvingar Anton o köra hem mig.. Halv 8 kommer jag hem o slocknar. Blev dock inte mycket sömn men va tusan, får ta igen det inatt =)

Tjingeling =)




Osäker, vet inte riktigt hur jag ska göra.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0