Okej dag

Tänkte börja med att säga att filmen igår helt klart är sevärd =)

Över till idag,
Vaknade o klev upp för att göra mig iordning för att åka o jobba med mina tjejor =) Fick dock lite ångest när jag märkte att det SNÖADE! Vafaaan? Meera snö, räcker det inte nu? Jag hade ju planer på en ute dag med tjejerna, vet att dom uppskattar att göra annat än sitta inne.. Så det vart en besvikelse. Fast en innedag funkade det med.. Vart en del kolla film o mysa, samt att jaga runt efter Bellsan som tycker det är ortoigt kul att springa runt runt runt, speciellt när någon springer efter. Sen var bellsan trött o de var bara jag o Madde, blev lite målning sen vart hon med trött så hon la sig i samma veva som Bellsan vakna, satt o mös lite med henne. Hon är såå otroligt SÖT, kom springandes o kramar mina ben, kollar upp på mig med värlsdens sötaste leende o sträcker upp händerna mot mig.. När jag väl satt ner henne gick hon o höll min hand i princip hela tiden. Denna unge får mig att smälta.
Fick veta att dom ville att jag skulle komma o hjälpa Therese med barnen onsdag, torsdagkväll för att Mikael inte är hemma, o inte tackar jag nej till det inte. Så blir mera jobb i veckan, Mys =)

Väl hemma från jobbet ringde jag Maj som kom över nån timme, sen var det middag som stod som nästa på planeringen. Sen var kvällen död, trodde jag tills Maj sa att hon inte hade nåt att göra, tyckte hon kunde komma tillbaka, vi gjorde en deal, om hon hämtade mig med bilen o jag följde med till Ica kunde hon komma tillbaka o så blev det =)
Känns riktigt bra att vi börjat ses igen, har verkligen saknat dig =)

Imorgon blir det Stinsen med min fina Natalie =) <3

Tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0