Skit dag

Detta kommer bli en skitdag, rent ut sagt.. Sov skit dåligt inatt. Usch o fy, legat o vändigt o vridigt största delen..
Vaknar vid 6 av ett sms från min bror där han skriver att Finis inte ska komma idag.. Humöret sjönk till botten.. Hon var höjdpunkten av min dag. Har inte träffat henne på evigheter så såg verkligen fram emot att få göra det idag.. Men päronen tyckte inte det passade bra att hon kom mitt i veckan för att jag då kommer vara med henne hela tiden o inte söka jobb.. Vem har sagt att hon inte skulle kunna hjälpa mig med det?
Kommer bli massa tjaffs när dom kommer hem...

Ska iaf försöka göra nåt vettigt av den här dagen, igår var det helt dött.. Kan nog spela in lite till varför jag känner som jag gör idag. Jag är fasen verkligen deprimerad.. Nåt måste hända.. Ska antingen sätta mig på träningscykeln eller ta mig runt mörtsjön.. Sen ska jag rensa hela mitt rum. Har så mycket skit överallt. Sen, om jag orkar o har lust ska jag söka jobb.. Kan ju vara lite det som spelar in med, att jag inte har nåt o göra på dagarna.. O inga pengar får man heller.. Riktigt frustrerande..

Nu ska jag o deppa någon annan stans..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0