Trött!

Gårdagskvällen spenderades inge vidare kul. Gick till ica o köpte choklad för att ladda inför min planerade filmkväll, med mig själv. Hur tråkigt låter inte det? Men iaf, sagt o gjort, så blev det. Somnade dock i soffan ett tag, hade vart lite små rädd för att se Shutter Island. Trodde helt seriöst den skulle vara läskig men fy satan vilken skitfilm. Så den somnade jag iaf till.. Sen vet jag inte va jag gjorde, läste massa bloggar kanske? ;)
Men iaf.. Sen vart det ännu en film, SexDrive. Den var bra :)
Sen vart det ett samtal till min finaste som aldrig tog slut :P tror inte jag somnade förns vid 5 någongång inatt så lite lagom trött är man ju idag då pappsen ropa o väckte mig vid 10. Tror inte mitt humör kommer vara så bra idag. Men man kan ju iaf hoppas. För idag MÅSTE jag flörta med min mamma så hon färgar mitt förbaskade hår, annars har jag bett Natta slå mig, o jag vill inte bli slagen :(


Igår hos Bellsan, blek o dan, men nog är jag söt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0