11 December

Vart ingen träning då jag ÅTERIGEN trodde jag skulle bli sjuk. Den obehagliga känslan i halsen kom tillbaka o jag höll på o börja grina. Jag orkar inte vara sjuk mera. Åkte iaf in på personalmötet och satt där som en zombie, så sjukt trött då någon filur ringer och väcker mig för att när jag svarar lägga på. Om jag blev arg, ja, en aning. Hade tänkt hämnas då hon inte ville svara vem hon var. Så jag ringde vid typ 4. Men tror man inte som fan då att hon stängt av luren? AH!
Efter mötet mötte jag iaf upp Pills för lite shopping inför kvällen. Blev nya skor, knästrumpor och ett linne/klänning. Åker hem hit och fixar mat och sånt, sen gör vi oss i ordning för att sedan kolla klockan o ser att det är hög tid att börja ge sig av in mot stan. Så vi for iväg. Står i kön ca 50 min o håller på o frysa ihjäl. För att sen bara hinna in och vända då vakten får nån flipp och kastar ut Pills. Vi åker då och möter upp Jens, Danne och Shimme (Stavning??) Vart livrädd för att kvällen skulle bli misslyckad när det sket sig med Lobby. Men fan vilken bra kväll det blev. Men inga detaljer här inte, det som händer med grabbarna, det stannar med grabbarna ;)
Vaknade upp imorse o tar en liten prommis till Max o käkar, som vanligt är det jag som drar upp alla. Jag är så snäll :D Men den som klagade mest var nog fasen jag. Var så trött o kände bara ångest inför hela dagen idag. Har plugg jag måste göra, ska jobba med Bell o Madde, sen äre tänkt att jag ska på fest i Älta. Men vi får se. Är helt slut o känner för att bara sova bort hela dagen. Kan bli så att det blir en mysig hemmakväll istället.

 Jens fick en smäll av en filur och bet sig i tungan, detta var meningen som bildbevis. Dock syns det inget ;)  DanneBoy ;)



Det var allt för nu.
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0