12 December

Jag blir galen. När religionen drog igång har jag helt tappat intresset för att plugga. Det är liksom inte roligt längre. Jag hittar så mycket annat jag tycker är roligare. Det är ju inte direkt svårt.. Jag vill inte läsa religion. Känns som att jag faktiskt inte bryr mig om jag failar i det. Vad kommer jag ha för användning av det liksom, ingenting!
Usch, en neggodag idag. Är jättetrött och tror jag vaknat lite på fel sida. Jag är sur idag "/
Jag har ångest över skolan, jag har ingen motivation längre. Den är som bortblåst. Det är två veckor kvar så självklar ska jag fixa det. Men hur blir det efter nyår? Kommer jag att komma in? Varför har jag inte fått brev om det? Jag är trött på att alltid ska gå åt pipsvängen när det kommer till skolan. Sist var det också massa problem. Men ja, det löser sig väl om inte annat. Får plugga enstaka kurser i värsta fall.
Nej fy. Känner att jag bara vill komma härifrån.
Sommar 2012 är det tänkt att jag ska fly landet med min fina vän, i minst 6 månader. Och som jag längtar. Jag vill åka nu.
Usch vad jag är depp idag. Va fan kommer det ifrån?

Från ingenstans:
Jag tycker det du gör är fel, du fattar det inte, enfast jag ger dig pikar om det. Jag är trött på ditt sätt och vet fan inte om jag orkar mycket mera. Nej fy. Du gör mig fruktansvärt irriterad.


Finns så mycket jag känner för att skriva ut nu, bara för jag är på det här humöret. Men det tänker jag inte göra. Dåliga dagar har alla och jag tänker inte låta er gotta er i mina ;)
Nej fy. Nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv mera. En film på det här skulle inte sitta fel.


Tjaaaa!

Kommentarer
Postat av: SimpleBoy

Gumman då, det kmr lösa sig :)

Du ligger i om du vill, right? :D

2010-12-12 @ 15:51:44
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0