13 December

Tänker börja med att tala om för er alla att idag fyller en underbar människa hela 20 år. GRATTIS SARA :D

Sen tänkte jag fortsätta med att vissa människor ibland förvånar en.. Saker som man inte trodde skulle ske händer faktiskt. Livet slutar aldrig att förvåna. Små händelser förstoras alldeles för lätt, dom små meddelandena betyder mer än man tror. Man behöver ingen lång uppsats för att få med allt. Det värmer ändå :)

Fick ett sjukt trist samtal idag och jag sitter i en knivig sits. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Måste prata med inblandade parter, vilket kan förstöra den del. Fuck. Det var inte såhär det skulle bli.
Nog om det.

Sitter med religionen och är nu klar med en av uppgifterna. Bara en kvar och några diagnoser. Sen är det prov på antingen fredag eller många. Jag kör på måndag :p

Idag ser det ut som så att jag ska träna. Kroppen måste trimmas o jag ska göra mitt bästa.
Sötsuget jag hade förr är nästan borta. Men det är en vanesak att köpa nåt litet när jag åker hem från jobbet, går in på ica. Jag måste sluta med det. Pengar som kastas i sjön. Jag tycker ju inte om det. Jag äter för ätandets skull.. Slut med det. Då kan jag ju lika gärna äta nåt nyttigt. Frukt är faktiskt hur gott som helst det med, från och med nu ska jag lägga av att äta tjockissaker bara för att. Det gör ju liksom ingen nytta?

Nääe, nu ska jag fortsätta med mitt plugg. Har en del att göra då alla kurser är slut nästa vecka..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0