14 december

Saker och ting börjar smått att lösa sig. Min vän jag bråkade med kom fram till att vi var larviga som bråkade om en sån töntig sak så vi kom fram till att ge oss. Tycker dock ändå att saker och ting kunde gått annorlunda till men men. Nu är det såhär o det är bättre än att ha henne på ovän sidan ;)
Fick även höra från dig igår, hoppade till och fick en konstig känsla i magen när jag hörde att det var från dig. Vågar inte lägga för mycket vikt i att du hörde av dig, men jag blev glad.

Fick ju som sagt ett inte allt för roligt samtal igår vilket kan ha resulterat i att en människa jag träffat ett tag nu kommer försvinna. Jag vet inte och känner inte att jag tänker vara för på, inte just nu. Men jag hoppas verkligen att du klarade dig. Tycker det är sjukt trist att det skulle behöva bli såhär och jag skäms. Men jag trodde det var lugnt. Detta visar bara att man inte ska lita för lätt på folk. Vilket jag kan ha väldigt lätt att göra. Speciellt i det sammanhandet som det var, just då.
Jag såg det som en kul och spännande grej, idag ångrar jag att jag inte stod emot. Men, det är lätt att vara efterklok. Från och med nu ska jag bli bättre på att tänka innan och inte efter.
För smset jag var tvngen att skicka iväg igår, det var verkligen inte kul. Du förtjänade det verkligen inte. En härlig människa är precis vad du är. Usch, det här är jobbigt. Men tyvärr kan jag inte göra saker och ting annorlunda nu.
Dags att återgå till plugget. Sen äre jobb o efter det yttligare lite plugg.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0