15 December

Tycker jag blivit bra på det här med att blogga nu, blir iaf minst en inlägg om dagen ;)

Vaknade tidigt imorse för jag hade en tid att passa, får ett samtal när jag är på väg till bussen och får veta att jag trott jag hade tid 1 timme efter den egentliga tiden. Men det löste sig och nu är det avklarat :)

Åkte hem efter det och har sedan dess suttit med religionen. O vet ni vad? Jag är klar :D
Nu är det bara två uppgifter av Praktisk marknadföring och en engelskaffärskommunikation kvar. Fast är jag inte helt lost tror jag att det kan vara en till på religionen. Men den är till nästa vecka så dom andra måste göras först. Bara renskrivningen kvar. Men det får bli efter jobbet. Jag hinner inte innan. Kommer dock bli arg om det jag skrivit inte är okej för läraren. Jag vägrar göra om. Nu är det såhär och jag tänker inte göra det en gång till.
Veckan har förövringt inte vart speciellt rolig.
I måndags var det plugg, täning och plugg.
Tisdag, plugg jobb, plugg.
Idag, möte plugg, jobb och när jag kommer hem måste jag fortsätta. Kommer nog bli massa plugg imorgon med innan jobbet. Men sen tänker jag faktiskt vara klar. Måste plugga inför alla kommande prov med. Usch. Det är så mycket som ska göras nu innan jul. Julklappar ska köpas, uppgifter och prov ska göras. Jag ska jobba, måste träna, städa och gå igenom alla saker i mitt rum. Inte för att genomgången av rummet måste vara innan jul men det skulle vara skönt att få det gjort. Nej usch och fy, pengar har man knappt heller.
Sen efter det är det nyår, jag hade planer med det blir inte riktigt så nu, besviken tänker jag inte döjla att jag är. Men det löser sig. Kul om attan ska jag ha iaf.

Jag är lite irriterad över en sak som hänt för inte alls så länge sen. Enfast jag pratat med dig om det, flera gånger verkar du inte riktigt förstå. Känns inte som att du respekterar det jag säger. Det har hänt förut och jag tror jag kommer undvika att hamna i den här sitsen igen. Det går mig på nerverna och jag känner mig faktiskt sviken av dig..

Bilder vet jag att jag är kass på. Men denna vecka kan jag faktiskt skylla på att jag inte gjort nåt annat än att jobba och plugga. Finns inte så mycket att ta bilder på då. Tycker själv bloggar utan bilder blir väldigt enformligt. Ska försöka förbättra mig när jag har lite mera fritid :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0