17 December

Äntliiiigen. Nu är det bara två uppgiter kvar. Men kan berätta en hemlis för er. Jag tänker bara göra den ena. Religionsuppgiften kräver nämligen att man ska ta sig iväg till nåt grejs som har med religion att göra och det orkar faktiskt inte jag. Så det får gå iaf. Dom kan ju knappast ge mig ig för att jag "glömt" lämna in en uppgift. Eller? Hur som. Resten är inne och nu är det en, faktiskt ganska stor, uppgift som ska in o två prov under helgen som ska göras. Måste även prata med dom på Infokomp att jag inte vet om jag kommer kunna göra provet på måndag då jag faktiskt har ett jobb att sköta? Men men, det löser sig det med. Kursen ska inte vara klar än iaf så dom kan ju knappast kräva det av mig.. Tycker inte jag iaf.

Och för övrigt är jag fruktansvärt trött på all denna förbaskade snö. Bussen jag skulle ta till jobbet igår kom inte som den skulle, förvånade?, så brorsan fick komma och hämta upp mig för att köra mig till tjejernas dagis. Samma välkommnande som alltid när man kommer dit.
En superglad Bell kommr springandes med världens smile och ropar "Fiiiiiiiiiii :D" Min underbara lilla fina :) <3
Gick och hämtade hennes kläder för att sedan leta upp hennes syster Madde som även hon kommer springandes för att sedan finta och "ramla", självklart med flit. Och jakten är på gång igen. Madde springer iväg o Bell drar självklart efter. In i köket o överallt. Vilket inte är riktigt okej, så jag tar tag i Madde, sätter henne på höften och börjar gå. Inte ens en minut gick det bra innan hon börjar skrika att hon vill gå. Men har jag henne vet jag att Bell följer med. Så om jag satte ner henne? Nej. Vi hade en buss att passa. Går till hennes avdelning och vad tror ni hon gör så fort jag sätter ner henne? Jo, självklart så drar hon med Bell efter, En bit. För sen var dom i olika ändar och usch o fy vad trött jag blev. Hämtade Bell och klädde på henne, sen vare samma visa med Madde. Tillslut kom vi iväg o väl ute på parkeringen ser jag bussen åka förbi. FY vad less jag blev. Väl vid busshållplatsen är det bara 5 min kvar. Lite lagom skönt. MEN, det började blåsa som attans o mina stackars småtjejer var inte så förtjusta i det, så jag sätter mig ner på huk för att försöka förhindra att dom ska få allt i ansiktet när mina fötter försvinner o jag faller rakt ner i den blöta snön. Usch, men tjejerna tyckte iaf det var kul o sen kom bussen :)
Sämsta busschauffören var det dock, drar gasen i botten innan vi hunnit sätta oss, hade jag inte fått tag i Madde hade hon trillat med ansiktet först rakt ner i backen.
Jävla idiot!
Hemfärden var inte heller så kul då jag självklart missar min buss med 5 min o vid den tiden har bussen slutat gå var 15 min. Så jag går till Mörby. 40 minuters prommenix var kanske inte riktigt vad jag sett fram emot, väl framme vid Mörby har jag missat även den bussen. SURT. Men då han jag iofs handla lite.
Sen hem, käka o stupa i säng.
Jag var trött igår.

Idag lite senare är det tänkt att jag ska möta upp Majsen, för att sedan åka förbi Linn och hämta min efterlängtade halsduk och parfym :) Tror även hon har ett av mina puder?

Men hur som, över till något annat.
Jag börjar bli trött på alla småtjaffs. Är det verkligen värt att lägga ner tid på det?
Det jag säger verkar ju ändå inte gå fram, du ignorerar.
Känner lite att, ännu en gång, är ditt val gjort.
Respekt för sina medmänniskor är något man borde ha, men respekt för sina vänner är något man SKA ha. Jag är trött på din stil.
Allt är inte bara du. Respektera andras åsikter så ska du se att alla problem slutar dyka upp.





Ge mig sommaren tillbaka!!!!


Tjingeling ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0