20 December

Dålig uppdatering under helgen. Men ja, sånt som händer ;)
Mötte upp Maj på hennes jobb i fredags, åkte hem till henne o snackade lite skit tills det var dags för henne att åka till nästa sofie ;) och jag skulle möta upp Linn :)
Vi begav oss till Theos där vi hade det väldigt trevligt. Efter en stund kom även hennes vän Alex. Trevlig filur det där. Efter några timmar begav vi oss till Östermalmstorg för han skulle träffa sin kompis och fixa pengar för att sedan kunna dra vidare till nästa ställe. Men det hela slutade med att dom ville in på Laroy, vilket jag inte alls hade lust med då jag skulle ha en lugnkväll och egentligen inte dricka nåt alls. Dom gick in och jag åkte hem. Mötte upp min bror i Danderyd så därifrån fick jag iaf sällskap. Väl hemma vart det sängen, otroligt skönt då mina skor inte är dom varmaste o mina tår var som isbitar.

I lördags mötte jag upp min vän Natalie för att åka till kista och julhandla, köpte 8 st och en kjol till mig själ. Nu är det bara 6 st kvar som ska införskaffas men det fixar jag på onsdag när jag ska iväg med min bror och hitta det sista. Dock är en av de 6 sakerna till honom så den får han inte vara med när jag köper. Men det löser sig :)
Vart filmmys på kvällen, var behövligt då jag hade ont i mina fötter när jag kom hem. Köpte även hårfärg så snart ska håret fixas med, får försöka flörta lite med min mamma o se om hon faller för min charm ;)
Igår gjorde jag inte mycket vettigt förutom att fixa lite i mina hyllor, papper är rensade och insatta i pärmar. Känns skönt då det inte är lika rörigt. Hittade även mitt headset. WIHO. Som jag har letat efter det. Tänk vad som kan dyka fram när man städar. Känske borde köra en storstädning i mitt rum, kan behövas.

Idag är det meningen att jag ska göra prov och jobba. Men jag orkar verkligen inte. Jag har tills på onsdag på mig med proven så jätte bråttom är det inte än, men det skulle vara skönt att ha det gjort. Får se om jag kanske hinner göra iaf ett prov innan det är dags att gå..
Måste även bara berätta om min morgon. Vaknar runt 6 av att någon har tänt lampan utanför mitt rum så det lyser upp hela mitt rum, påminn mig med att alltid stänga min dörr innan jag ska sova :O Vilket jag faktiskt brukar göra, men bara för jag glömde det så ska detta hända. Somnade om och vaknar lite senare, mitt i min galet spännande dröm, av att mamma ringer och säger att jag borde gå upp och se till viktor som tydligen blödde näsblod, han har en inte allt för rolig historia om det så upp gick jag. Men han var okej så jag lunkade ner till sängen igen. Vaknar någon timme senare av att någon panikskriker mitt namn, fattar först inte om det var en dröm eller på riktigt, förens jag hör det igen och flyger upp. Väl uppe hittar jag min bror sittandes över toaletten med blod från både näsa och mun. Om jag blev rädd? JA! Frågar vad det är som hänt och han förklarar att han blödde massa från näsan men att han sen började spy blod? WHAT!? Spyandet lugnar ned sig och det mest rinner ur näsan. Ringer hem morsan och sen till doktorn som tyckte vi skulle komma in om det inte lugnade ner sig.
Men mamma kom o då hade den nästan slutat.
Nu ligger han och kollar på tv, min sjuka lillabror.

Som vanligt har jag tänkt massor, massor och ännu lite till.
Jag tror dom flesta är trötta på mitt snack men jag kan inte riktigt hjälpa det. Du cirkulerar mer än jag vill att du ska göra. Jag vet inte vart jag har dig, vad du vill och vad du menar med allt vilket gör mig förvirrad och frustrerad.
Måste nog ännu en gång försöka, som så många gånger förr, att lägga av.
Men svårt är det. Det är nåt med dig som jag att jag inte riktigt kan släppa.

O ännu en sak. En del vet vad som hänt, andra inte. Men jag har hur som helst bestämt mig för att ge upp nu. Känner inte att det är värt det. Jag har förklarat att jag på ett sätt faktiskt känner mig sviken av ditt sätt o du gör inget för att försöka få det bra. Jag har flera gånger kommit tillbaka till dig, enfast jag faktiskt anser att det är du som gjort fel. Men denna gång händer inte det. Jag ger upp, du är inte längre värd det.
Hare bra. Tja!

Nu ska jag gå o göra nåt vettigt. Kanske borde fixa lite med skolan ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0