22 december

Nu är det bara två dagar kvar och jag har ingen julkänsla alls, var har den tagit vägen? Och vart är våran gran? Inte ens den har vi fått upp o inte har pepparkakor och lussebullarna bakats heller. Fy vilken jul.
Är på jobbet med mina småtjejer nu iaf, Bell sover och jag o Madde sitter i varsin fotölj, mitt huvud värker, halsen gör ont o jag börjar bli snuvig. KUL! Jag blir fasen sjuk hela tiden, galet frustrerande.
Hade iaf tänkt åka och handla till min bror idag, är inte riktigt klar med hans julklapp ännu men jag har en uppgift och ett prov som måste vara klart innan 8 ikväll så måste få klart det först. Handlas får det göras senare eller imorgon. Hur som löser det sig :)
Var och jobbade av bilen igår och får då ett samtal från skolan, om jag fortfarande är intresserad och ifall jag hade samma adress. Känns bra att ha pratat med dom för nu vet jag att jag i stort sett kan fortsätta som tidigare, jobbet kommer jag fortfarande hinna med. Känns skit skönt. Fast jag funderar på om jag kanske ska söka nåt annat som ger mera pengar? Men vi får se hur allt blir, om inte annat behåller jag det jag har nu. Funkar ju faktiskt det också!

Näe, nu måste jag upp och väcka min lilla tjej, hon får nämligen inte sova längre.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0