23 December

Började känna mig hängig redan igår, inget minne om jag sa det. Halsen och huvudet var inge kul alls och näsan började rinna.
Blev bättre när jag kom hem och fick i mig en ipren. Fixade det sista med julklapparna så de flesta blev inslagna.
Kvällen avslutades med en film tillsammans med min bror, fireproof. Har du inte sett den borde du göra det :)

Dagen idag har dock inte vart så rolig, vaknar o kan inte andas i min vänstra näsa och halsen känns tjock. Släpar mig upp och äter lite vilket gör mig lite piggare, sen bar det av till Hagby där jag träffade en gammal vän Johan. Var längesen jag pratade med honom så det var lite kul :) Vart vidare till IKEA sen och då gjorde sig verkligen förkylingen påminnd. FY FAN, är det ända jag har att säga om det. Trodde jag skulle tuppa av eller nåt. Usch o fy.
Hem efter det o slockar i sängen, hinner knappt somna innan det ringer. Ser att det är Mikael, tjejernas pappa och trodde först han ville jag skulle komma o jobba, men så var inte fallet. Han ville bara tala om att dom bokat resan till Dubai nu. Så 1-7 mars är jag bortaaaaa :D underbart :)
Somnar om en stund efter det o vaknar återigen av ett samtal, denna gången var det fina Maj :) Pratade en stund med henne o sen fick jag nog av att tycka synd om mig själv så beger mig en trappa upp för att ta en alvedon, men jag slår i fingret o brister i gråt. O då gott folk, då ÄR jag sjuk för gråta är inget som hör till min vardag. Gick iaf ner igen då jag inte hade någon lust att springa omkring där uppe o grina. Så ner i rummet o låter det komma sen upp igen i ett nytt försök vilket gick mycket bättre.
Fixade dom sista julklapparna så nu är det näääästan klart :)

Imorgon är det planerat att jag ska till mormor och fira jul med mammas sida. Bara hoppas jag mår bättre då, lillkussen kommer o är inge kul om jag inte orkar leka nåt med henne så jag måste helt enkelt bli bra. Jag har liksom inget val riktigt.
Håll tummarna :)

Nu hade jag tänkt kila upp o se om det finns nåt gott jag kan ta, jävla mens som kör igång sötsuget. Men snart är det över. WiHo :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0