25 December

O förkylningen sitter självklart fortfarande i. Roligt. Dock är jag mycket bättre nu så gårdagen var inte helt pest och pina, men trött vid 8 det var jag. Somnade nästan i soffan.
Åkte till mormor och var där runt 1. Vart lite mys med kussen och massa prat om min skolgång o även dubairsan och kursen jag ska gå för att fördjupa mig om min sjukdom. Blir ju en del att ta ledigt från skolan vilket inte känns allt för bra. Men det får bli så ändå :)
Åt lite på det och sen var det Kalle, som man faktiskt MÅSTE se på julen, annars är det faktiskt inte jul på riktigt. Fast vad fasen var den där andra nya filmen dom visade? Bilar känner jag till men den andra.. Ingen av oss kände igen den iaf "/
Efter Kalle blev det dom efterlängtade julklapparna :D
Massa pengar, en bok om Dubai- nu kan jag läsa massa om det innan jag ska dit xD, en kokbok och lite saker från boddy shop gömde sig i mina paket :)
Blev paketleken efter det och jag fick hela FYRA paket. Jag är bra :D
Lite mera bus på det och sen tomtegröt och så jag har lä'ngtat. Himmelskt gott :D
Lillskruttan var jättetrött då hon inte sovit nåt under dagen så dom for hem med henne och vi andra hamnade framför tvn, till klockan slog strax efter 10 och öven vi begav oss hemåt. Var faktiskt skönt att komma hem. Kan bli lite mycket att vara där då en av mina släktingar inte verkar vara speciellt förtjust i mig, jag fär nämligen alltid höra vilket misslyckade jag är. Och tro mig när jag säger att det känns, det gör verkligen ont. Jag vill inte b ehöva ha ont i magen och ångest så fort jag ska träffa dig. Jag har ju börjat fixa allt nu. Vad med kan jag göra? Danne ringde iaf ett tag och fick mig att tänka på annat. Var lite kul att höra om hans dag faktiskt. Haha :)

Idag är det en tripp över till min farbror för ännu en jul som står på schemat, ännu mera paket :D
Dock är jag väldigt trött så känner helst för att krypa ner under en filt och bara se på film idag.

Både den ena och den andra pratar om att bege sig ut och göra staden osäker och jag vill verkligen följa med, men jag orkar inte. Näsan rinner och ögonen känns tunga som bly. Usch och fy. Har ju haft mina duster med förkylningar det senaste året men detta är nog en av dom värre. Jag brukar inte bli såhär trött.. Hur som, jobbigt är det iaf.


Åter igen har jag bestämt mig för att jag ska koppla bort dig nu. Dom andra gångerna har det inte gått vidare bra, men denna gång ska jag klara det.
Nu är du borta och jag tror jag bestämt mig för att det är så jag vill ha det.
Du orsakar mer smärta och förvirrning än någonting annat så det här är nog det bästa. Jag vet att jag klarar mig utan dig nu. Du är inte vad du en gång var för mig.
Jag ger iaf upp nu då det tär alldeles för mycket på mig, du ger mig aldrig nåt tillbaka, du vet precis vart du haft mig men du har inte tagit chansen, inte sagt någonting. Jag vet ingenting. O nu orkar jag inte mera.
Men du är kanon! Det kan ingen någonsin ta ifrån dig!

Nu ska jag börja seöver vad jag ska ha på mig och lite sånt.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0