26 December

Ingen bra dag. FY FASEN.
Åker till Stinsen med mamma för jag fick i julklapp att jag skulle få ett par nya skor så jag slipper vara stelfrusen om fötterna när jag kommer hem. Men som vanligt blir det massa tjaffs för jag inte vill ha dom skorna som hon BESTÄMT att jag ska ha. Vi har inte samma smak och det borde hon veta vid det här läget, har ändå vart hennes dotter i 20 år ;) Men nej nej, hon gav sig inte och jag blev sur. Hon säger spydigt att hon minsann inte tänker åka hem nu, fine tyckte jag och tänkte åka hem själv men kom på att Kenneth hade mitt busskort så ringer och frågar vart hon e, men tror ni jag fick veta det? NEJ. Hon tyckte jag hade vart såpass otrevlig så hon ville inte gå runt med mig. Hon lägger på i örat på mig och jag ringer ännu lite senare men då får jag inget svar. Smsar då att jag gärna vill åka med henne hem för jag inte har nått att åka på. Får ett sms tillbaka där hon skriver att jag ska ta smsbiljett för hon redan är hemma.
Jag blev så arg!
Gör man så? Lämnar man sina barn sådär? Visst att jag är gammal nog att ta mig hem själv men hallå? Hon hade mina vantar o hela faderuttan. Tänkte när vi lämnade bilen att jag kanske skulle lägga in jackan med men behöll den på. Som tur var. Hon hade säkert dragit med den annars.
Ibland är hon min bästa vän och ibland min absolut värsta fiende. Idag kan ni nog gissa vad hon är.
Kan helt seriöst inte med ord beskriva hur det kändes när jag fick veta att hon dragit. Visst att hon var sur, men tycker det där var att gå till överdrift.
Är fortfarande arg!

Köpte iaf två tröjor innan jag begav mig hemmåt, som för övrigt nästan tog två timmar, men bil tar det max 20 min. Ska köra samma fit*iga stil när jag har mitt körkort. Bara lämna henne. Fast då ska jag se till att vi är långt borta, typ skärholmen. Vet att jag är omogen nu, men det säger dom ju att jag är så varför inte leva upp till det? ;)
Känner starkt för att flytta nu, jag är så trött på att bråka med min mamma. Det tär på mig, tror inte hon mår så bra av det heller faktiskt. Men men, just nu skiter jag i hur hon mår och är lite egoistisk!

Lutar åt att det blir att möta upp finaste Linn ikväll för en cider. Kanske kommer Maj förbi med. Inget säkert än dock, vi får se vad som händer.
Tycker även att Danne och Jens ska komma men ingen av dom värkar vara så pepp på det, Danne ska iofs jobba imorgon så det kan jag förstå. Men Jens har minsann inget skyll. Igår tjatade dom på mig att jag skulle komma men jag hade redan hunnit mysa ner mig i sängen så jag orkade inte riktigt. Tycker därför dom borde komma idag :) Var ju ett tag sen jag träffade dom med :O
Vi får helt enkelt se hur kvällen blir :)

Ska in i duschen nu hade jag tänkt.
Kan lägga in lite bilder åt er sålänge. Jag är fruktansvärt dålig på sånt men jag är lat och tycker det är jobbig att flytta över bilderna från mobil och kamera till datorn (a)

Finaste Bellskruttan :)
Världens sötaste lilla Bell.   Dock ser hon lite less ut med sina toffsar xD En glad Bell och toffsarna är fixade ;) Fina lillabus   
Kan inte få nog av denna lilla tös :)


Jonas xD 
Min brors extremt charmiga lilla pälsboll som älskar när man kommer in i rummet.
Tror han är lite sällskapssjuk,
ur ur huset o springa omkring o rör man gallret på buren är han snabbt uppe på taket.
En söt liten krabat det där :)


 
Min bror och jag på jul nr 2.
Tror båda var ganska trötta faktiskt. Men en bild skadar inte för det. Vi är alltid lika söta. O fy den som vågar säga annat ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0