27 December

Som planerat blev det att åka till Linn igår :)
Lyckades övertala Danne om att han skulle med, men eftersom klockan blev över 10 innan jag ens kommit fram tyckte han det vart för sent, vilket är förståligt. Men båda jag och Linn tykte det var fruktansvärt trist så vi övertalar honom att komma över ändå, i alla fall tills vi skulle ut. Sagt och gjort för sen kom han. Tyckte även att Jens skulle komma så honom fick vi över med. :)
När klockan blev dags att börja rulla in mot stan hade Danne valt att följa med till, vilket jag tror, allas glädje :)
Vi begav oss till Dovas och satt där o snackade massa skit. Väldigt mysigt faktiskt. Att man alltid har kul i deras sällskap är det ingen tvekan om. Härliga filurer det där :)
Blev kvar till stägning o tog sedan bussen hem till Linn. Sovsällskap, I LIKE :) Hihi!
Blev dock väckt kl 6 för att jag skulle vara tvungen att låsa när dom skulle bege sig till jobb och liknande. Vart väldigt tomt i sängen då, inte mysigt alls.
Vid 12 blev det lite frulle med Linn, sen var det tvättning som stod på schemat o när det var på tork begav vi oss till Centrum och handlade lite nödvändigheter :) Blev Linns köttfärssås och spagetti på det. Måste faktiskt rekommendera hennes mat, hon kan det där :)
Vart jobb för hennes del efter det och jag åkte hem. Har inte gjort nåt vettigt sen det, men det måste man faktiskt inte göra. Blir lite film med min bror nu ikväll :)

Imorgon ska jag på möte inför kursen om min sjukdom. Vet inte riktigt hur jag ska åka så måste kolla det innan jag somnar. Ska över till Solna någon gång efter det för solarium och hårfärgning med Linn. På källen är det film med Linn och Jensaaa som står på schemat. Roliiigt :)

Mohahah :D
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0