7 december

Måste bara börja med en sak..
HAHAHAHAHAHAH, lilla vän. Du måste vara den mest patetiska människan som satt sin fot på denna jord. Nu tänker jag inte lägga mera av mitt liv på dig. Du har visat att du är en större skit än jag trott. Hoppas du lyckas med ditt falskspel ;)

Vaknade tidigt idag av att klockan ringde, flyger upp o undrar vad fan det är som händer. Jag har väl inte ens hunnit somna än? Trodde jag. Men jag hade sovit x antal timmar, dock för få. Men bita i det sura äpplet var vad jag fick göra. Tog mig upp o får ett samtal av min kära vän om att jag borde kolla ut, vi skulle inte kunna ta bilen för enligt henne borde det vart snökaos då hennes bil var täckt av snö. Ännu en tugga av det sura blev det. Tills jag klev utanför dörren o undrade vad fasen det var hon pratade om. Det hade inte ens snöat 1cm. Ringer henne o undrar vad hon fått allt ifrån, tills hon kollar sin pappas bil, som står breve hennes o märker att den knappt har nå snö alls. Vi kommer då fram till att hon inte använt bilden på ett tag o att den därför är täckt med snö. Så dagen började med att få fram bilen. Sen bar det iväg på vårat lilla ärende vi hade sådär lite "mysigt" på morgonkvisten.
Hem igen o äta lite sen vidare till gymmet. Där jag förövrigt gick in för hårt o helt seriöst höll på o spy. Satte mig ner ett tag sen var jag igång igen. O fasen vad bra det kändes efteråt. Nu är vi igång igen. Det är iaf våran plan ;)
Hem efter det o käka lite, sen somnade jag i soffan. Inte så bra då jag skulle pluggat. Men det har jag gjort klart nu. YEY MIG :D
Hade även fått mina engelaska uppgifter rättade, man kunde inte få mera än VG o vad fick inte jag. Jo VG, på båda. Är man grym så är man :)
Egentligen hade jag tänkt att städa lite nu, men jag orkar inte riktigt det. Vart nog lite lite sömn inatt för jag skojar inte när jag säger att jag är helt slut.
Blir lite OC sen ska jag stupa i säng. :)

Tjingeling folket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0