8 December

Idag fyller min lilla tjej hela två år :D Grattis till henne :) Hon har blivit så stor. När hon var yngre vart hon alltid blyg och tillbakadragen när man kom dit, var väldigt mammig. Nu, så fort hon ser oss börjar munnen gå i ett. Att man inte fattar ens hälften gör ingenting. Lyckan är total. Min lilla tjej. Så som jag har tjatat om att hon ska komma, o nu är hon här OCH är hela två år. Det är egentligen lite sorgligt att tiden gått så fort. Hon ska ju fortsätta vara min lilla tjej.
Mitt lilla hjärtegull :)

Över till nåt tråkigt dåda. Jag har kört fast. ENORMT. Varför valde jag att läsa religion, vad kommer jag ha för nytta av det? Det berör mig inte och jag skulle inte kunna vara mindre intresserad. USCH. Sen att vi inte fått några böcker om det gör ju inte saken bättre. Att sitta och söka på internet är inte alltid det lättaste. Har suttit med en fråga i evigheter nu. DET FINNS INGET OM DET. Jag har sån lust att ringa Lotta och säga att jag inte vill läsa religion mera. Men jag tänker inte ge upp. Det är den hära och en uppgift till som ska in, och typ 3 diagnoser med 2 frågor på varje. Men sen äre provet. Vilket jag kommer få IG på då ingenting av detta fastnar i min skalle, som sagt, jag är inte intresserad alls. Usch för religion. Varför ska man kunna sånt? Det borde vara en kurs man själv får välja om man känner för det. Alla tror olika o varför ska man behöva sätta sig in i andras tro? Folk har ju redan skaffat sig sin uppfattning.
Nääe, fy fan det här är inge kul.

Ska iaf iväg och jobba lite senare. Sen blire väl hem o sätta sig med detta igen. Gud vilket kul liv jag känner att jag har just nu. Fy. Religionen drar ner mitt humör. O att det är kallt ute gör inte saken bättre. Var är solen, sommaren, värmen? Det räcker med snö nu. Jag vill ha sol.


Jag har lovat bilder från helgen, så jag får väl sätta ut dom. ;)

 
       

Kvällen vart kanon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0