9 December

Skulle suttit på tåget nu, egentligen. Men shit happends och jag är kvar i mitt kära stockholm :)
Hade planer på att möta upp min vän i stan idag för att, enligt min plan, köpa lite julklappar. Det är fan snart jul :O Men det blev inte så. Det skulle bli för sent då hon inte skulle kunna vara inne förns 1 och jag ska jobba idag. Besämde oss för att ses imorgon istället :) Fast först är det förmodligen träning med Maj, annars åker jag nog själv, sen är det årets sista personalmöte och sen ska vi mötas upp för att senare ge oss ut o skaka rumpa. Usch vad jag har börjat gå ut nu, det är inte så bra egentligen. Jag skulle ha en lugn helg med finaste Linn men hon är magsjuk så hon får inte komma hit ;)
Vi som skulle ha spa och färga håret. Mys mys. Bacillerna tog henne ifrån mig. Men nästa helg då ÄR hon min. :)
Har tänkt att plugga ännu mera idag, uppgifterna är mycket större än dom tidigare har vart så jag har skit mycket att göra. Att det sen är religion gör ju inte saken bättre. Usch. Jag vill inte läsa religion. Någon som har lust att gå dit o göra mitt prov sen? :)
Ska iväg ikväll och jobba av bilen iaf, från 6-11. Rövar med min bror då bilen fasktiskt också är hans ;)


Detta är Rune :)



Över till nåt helt annat då. Att yttra sig om saker man inte har en aning om, som inte rör en alls. Det stör mig.
Har du inte med saken och göra så låt det vara. Jag bad inte om din åsikt. Jag förklarade från min sida hur jag uppfattade det. Du sa väl egentligen bara vad du tyckte, men jag tvivlar starkt på att du vet allt, tror knappast han sitter och berättar allt. Och jag vet att han är en jävel på att snacka skit.
Jag är trött på all skit nu. Jag lämnar det bakom mig.
Men jag hoppas innerligt att ditt falskspel kommer fram snart, för du har inte förbättrats..

Nu ska jag sätta mig med plugget igen.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0