Ångesten är tillbaka

Nu är jag arg, fruktansvärt arg. På mig själv. Jag har ännu en gång blivit helt otroligt lat och lagt mycket av det viktiga åt sidag, istället gjort sånt som jag tycker är kul. Ibland måste man få unna sig men fan inte varje dag, hela tiden. Jag ligger nu efter 3 veckor med en del inlämningsuppgifter. När jag kollade mailen idag hade jag fått ett från infokomp om att jag hade dålig närvaro och måste göra mina uppgifter. Dom kickar ut mig annars vilket kommer leda till att jag måste betala tillbaka pengar till CSN. Känner inte för det. Har nu sittit hela morgonen och pluggat religion. Jag haaaataar religion. Det intresserar mig inte, inte någonstans. Ska göra en uppgift på 4-6 sidor. Jag har skrivit en.. KUL! Har även en stor engelska uppgift som ska in. 2 från praktisk marknadsföring och ännu en om religion. Blir att plugga hela dagen idag, imorgon och på fredag. Ska iofs jobba med men annars. Måste bli klar till på fredag då jag ska möta upp Maj för träning och sen utgång. Linn skulle följt med egentligen men den lilla rackarn har blivit sjuk :( Inte roligt alls tycker jag.. Får försöka klara mig utan henne några dagar. Fast sen åker jag iväg på torsdag och är borta 4 dagar. Hur det ska gå blit ett musterium. Kan hända att det blir en kidnappning när jag kommer hem ;D

Iaf då.. Jag har halvt bestämt att jag ska gå vidare nu. Jag ska klara det. Jag har berättat precis vart jag står, vad jag känner så nu kan jag inte göra mycket mera. Jag tänker inte lägga massa energi om det ändå visar sig att det inte är värt nåt. Jag orkar liksom inte det. Finns så mycket annat jag kan lägga den energin på istället. Så nu kör vi på det istället :)

Helgen vart helt otrolig. Började med att jag var och jobbade med mina småtjejer i fredags, lämnade dom på dagis. Mötte sen upp Linn i stan, meningen var att vi skulle kika runt lite och sen plugga. Vi gjorde hälften, dvs kikade runt i butiker.. Hämnade sen hemma hos familjen där hon jobbar och satt o snackade massa skit. Bar sen av in till kista för att möta upp Bella för mat och yttligare lite koll i butiker. Vi shoppade lite och åt. Åkte in till stan efter det och mötte upp våra bröder för bio. Himlen är oskyldigt blå såg vi. Den var väl helt okej, inte riktigt min smak men den funkade. Mötte upp Linn efter det igen för en planerad utgång. Blev dock inte lyckat alls. Fy. Den kvällen var inte rolig. båda var supertrötta och inte alls på humör så det hela gick åt pipan. Allt bubblade över för mig o jag fick panik på vägen hem. Slockande direkt när huvet mötte kudden och dagen efter mådde jag bra igen. Pratade igenom allt med Linn o vi kom fram till att man nog inte ska gå ut när man är så trött..
Skulle dragit på fest hos Mange på lördagen men kände att jag inte riktigt orkade vara trevlig mot masa folk jag inte kände så hörde av mig och sa att jag inte skulle komma. Åkte till mormor och firade henne iatället. Linn ringer och är rastlös, jag mådde inte heller så bra av att bara sitta så vi bestämmer oss för att slå ihjäl lite tid med att gå på bio. Såg Paranormal Activity 2. FY FAAN va den inte var kul att se på bio. Jag är sjukt lättskrämd o bara tanken på att jag skulle ta mig hem direkt efter gjorde mig nästan gråtfärdig, Linn kände i princip samma sak. Så vi bestämde oss för att åka till Dovas o ta en cider för o lugna nerverna. Sagt och gjort, där hamnade vi. Blev dock lite mer än en cider med det hade nog inte någon av oss nåt emot? ;) Hittade lite trevligt sällskap när vi satt där med. Härliga människor :)

Söndagen spenderade jag i sängen för att senare åka till Väsby och fira Petra. Mysigt :) Vart att äta kebab där, kallt var det o inte alls vidare gott. Men det gick ner, hade inte ätit nåt under dagen så något var jag tvungen att få i mig. Håller dock fortfarande fast vid att pizzana här vid mig gör den bästa kebaben :D

I måndags fick jag mysa med min kusin hela dagen. O glädjen man ser i hennes ögon är oersättlig. Min lilla tjej. Ska dit på söndag med för hon fyller hela TVÅ år. Helt otroligt vad fört tiden gåt egentligen. Känns som det var igår man gick runt med henne på armen och hon inte gjorde mer än att äta och sova. Nu springer hon runt som en virvelvind. :)

Mycket mera har jag inte att berätta om vad som hänt, tränade och jobbade lite igår. Även där var lyckan på topp. Att se min underbara lilla Bell skina upp när hon ser mig komma innanför dörren, den känslan är obeskrivlig. Hon kommer springandes mot mig med världens leende och kastar sig runt min hals. Jag älskr den lilla tjejen :)

Nääe, nu måste jag fortsätta plugga.
Tjingeling allihopa :)

Kommentarer
Postat av: SimpleBoy

Sophie, kmr alltid vara ph, mkt sexigare (:

2010-12-04 @ 11:40:44
URL: http://simpleboy.blogg.se/
Postat av: SimpleBoy

Va är det för slöhög, bli lite mer aktiv på bloggen SoPHie! :D

2010-12-05 @ 22:46:16
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0