Blöhöööö

No money, WHAT THE FUUUCK? 3000kr åt pipan, pga dig. Var det värt det? NEJ! Fan. Ännu en gång satte du käpparna i hjulen för mig. Grattis hörrö, du lyckas fortfarande. Dock är det inte på samma sätt längre, nu var det pengar jag förlorade, inte mig själv ;)
Jag har lovat mig själv att aldrig mer nämna dig här, men nu blev det så.
Dock ångrar jag att jag inte åkte ner. Jag vet att jag kunde haft riktigt kul. Men aja, inget att göra nåt åt nu. Jag hade riktigt kul här hemma istället, och jag sparade ju faktiskt en del på att inte åka ;)
O jag fick ju träffa Gullet med ;) Mohaha xD never gonna tell yah :D

Har inte blivit nå plugg idag. Vart så sjukt trött efter min inte allt för roliga morgon. Ikväll ska jag somna tidigare så jag kan komma upp i bra tid o fixa allt då istället, mamma har även lovat att hjälpa mig färga håret om hon hinner mellan läkarbesök, möte o mitt jobb ;) vi får se, håller tummarna iaf för det är inte så snyggt längre. Dock syns inte utväxten allt för mycket men känns som det är på tiden. När färgade jag sist liksom? Kommer inte ens ihåg det. Men innan jul ska det vara klart i allafall. Så jag hinner göra om det till nyår om det skulle behövas.
Detta nyår ska bli bra. Har spenderat dom senaste två i Gbg, dock väldigt mysigt. Men detta år ska det bli lite mera drag är det tänkt :) Dock inte allt för mycket då min pappa fyller i samma stund raketerna tänds och det kommer massa folk hit dagen efter. Kan inte vara kul att fylla 1/1... Meeen, det får gå. Tror dom flesta har översende dagen efter nyår :P
Förra året kom jag "försent" hem. Hade som sagt vart i Gbg o på tåget hem blev det nåt fel så först var vi stillasittandes i tåget mitt ute i skogen o sen fick vi åka buss, varifrån kommer jag dock inte ihåg, men lång tid tog det o tillslut kom vi fram. Tror vi vart 4 timmar sena, nåt i den stilen var det iaf. Nog om det.

Var sista gången hos Axel och Alva idag. Iaf för iår. Vet inte hur det blir nästa än. Har kommit in på skolan o vet inte än hur mitt schema ser ut, om det kommer funka att jag hämtar som jag gjort nu. Jag hoppas det dock för pengarna behöver jag.
Iofs skulle jag kunna söka nåt nytt med betygen jag fått nu, men man har ju börjat knyta sig till barnen. Vilket borde vara en självklarhet. Har lätt för att fatta tycke för barn. Dom är ju sååå söta :)
Finns en liten tjej, som blev min ögonsten på två röda. Det var underbart att se henne skina upp, höra henne ropa "Sofie, nu är jag här"
Det gör ont att det nu är någon anna hon ropar på, att jag aldrig kommer få se hennes underbart söta leende igen.
Min lilla skrutt, det är otroligt hur mycket jag saknar henne, er alla från den tiden. För den är verkligen förbi.
Att du inte skulle vilja ha mig som en del det kan jag ha förståelse för, med tanke på hur allt vart o känslor hit o dit. Tror dock inte du vart ärlig med alla i din omgivning för du la istället över allt på mig.
Jag orkar inte längre vara arg på dig, jag tycker bara du är fruktansvärt patetisk som inte kan stå för hur det egentligen ligger till och skicka meddelanden till mig... i smyg? Jag fattar inte grejen. Jag trodde du lärt dig något efter allt, men det visade sig att så faktiskt inte var fallet.
Vet inte om du någonsin kommer läsa det här, men om du gör, tänk igenom allt både en och två gånger. Skriver man som du gör är det något som inte står rätt till?
Det har längre inte med mig att göra, vilket är skönt. Men du kan fortfarande såra andra människor. Är dom värda det?
Nu kom jag visst in på det här igen. Antar att det fortfarande finns vissa frågor, som inte ens du kan svara på.
Men en gång för alla nu.
Du var en stor del av mitt liv, jag valde att klippa för att du inte var bra för mig och för att det inte längre fanns något kvar.
Där har du svaret på din fråga jag flera gånger fått.
The end!

Nääe, nu har jag faktiskt inte tid med er längre. Jag måste bädda rent i min säng o sen ska jag själv krypa ner där för att kolla film o slutligen sova ;)

Godnatt på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0